Znajdź mnie na Facebooku

poniedziałek, 28 września 2015

NIE MA TO JAK CIEPŁA CZAPKA NA JESIEŃ

Skończyło się lato i czas przyodziać coś cieplejszego. Polecam piękne i kolorowe czapki dla najmłodszych, według własnej fantazji i upodobań :) Wykonałam je z mięciutkiego akrylu, nie gryzą i są przyjemne w dotyku.

Czapeczka dla Maryni, ażurkowa w pięknym beżowym melanżu, z ozdobnym kwiatem z boku. Do zdjęć pozowała moja niezawodna, balonowa modelka ;)





Minionkowy komplecik dla Jasia.






Co powiecie na malinkę? Idealna dla 3-4-letniej dziewczynki.






I coś dla większych dziewczynek. Sówka...



... kotek...







... i kotek z szalikokominem.






Na tyle byłoby czapek. Jeszcze zębaty żarłacz. Woreczek na drobiazgi, pieniądze itp. Zaciągany na sznureczki.





I było nawet trochę koralikowo :)





Okiełznałam wszystkie moje robótki. Czapki skończone, dzieci zadowolone... czas na małą odmianę :)
Mój najnowszy nabytek, maszyna do szycia <3 Skusiłam się na maszynę z Lidla. Nie jest to jakaś super markowa petarda, ale myślę, że do nauki szycia idealna i tylko moja :D


Idę studiować instrukcję obsługi :)
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Swietne te czapy! Szczegolnie spodobala mi sie malinka :)) I jestem ciekawa, co wykombinujesz z ta maszyna :) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maszynę mam już kilka pomysłów, ale najpierw muszę się trochę wprawić bo to będzie mój pierwszy raz, że tak powiem :D

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowe czapki. Chyba najbardziej spodobała mi się malina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo twarzowe czapki :) Super woreczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne czapy! Ja też aktualnie zaczapkowana, taki klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością każde dziecko byłoby zadowolone z takiej czapki ale faktycznie pasuje ona na pewno bardziej na jesień i zimę. Natomiast ważnym jest aby latem maluchy miały chronione głowy. Bardzo fajnie sprawdza się kapelusz dziecięcy https://hatfactory.pl/58-kapelusze-dzieciece-letnie który ja mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń